Ana içeriğe geç

Zeybek Haber, Zeybek son dakika haberleri, yerel en güncel gelişmeler, siyaset, ekonomi, sağlık, eğitim, gündem, spor, teknoloji ve Türkiye geneli tüm özel haberler...

Asgari ücret 44 bin 546 lira oldu

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde (KKTC) merakla beklenen yeni asgari ücret belli oldu. Oy çokluğuyla kabul edilen net asgari ücret 44 bin 546 liraya, brüt ise 51 bin 202 liraya yükseldi.

Asgari ücret 44 bin 546 lira oldu

KKTC’de uzun süredir asgari ücrette beklenen ara zam belli oldu. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sadık Gardiyanoğlu başkanlığında toplanan asgari ücret saptama komisyonu, gerçekleştirilen üç oturumun ardından yeni asgari ücreti belirledi.

KARŞI ÇIKANLAR OLDU

Gerçekleştirilen toplantılara katılan işveren temsilcileri zam oranına itiraz etti. Ancak yapılan oylama ardından oy çokluğuyla yüzde 17,79 oranında artış kabul edildi. Zam kararının ardından KKTC'de net asgari ücret ilk kez 44 bin lira barajını aşarak 44 bin 546 lira oldu. Brüt ücret ise 51 bin 202 lira olarak belirlendi.

Okur görüşleri
0 yorum
Yorum yaz
Yorumlar yayın ilkelerine göre incelenir.
Yorumları göster0 yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk Yorumu Siz Yapın
Daha fazla yükle